Wersje językowe
Zwroty i Wymiana

 

ZWROT

Jeżeli otrzymany produkt OPRI nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go zwrócić.

1. Skontaktuj się z nami i poinformuj nas o planowanym zwrocie:

opri@opri.pl

2. Wydrukuj i wypełnij poniższy formularz zwrotu towaru

Formularz tutaj

3. Paragon/Fakturę VAT i formularz zwrotu umieść z towarem w pudełku lub kopercie wysyłkowej

4. Paczkę nadaj na adres:

ul. Kwarty 16B, 02-991 Warszawa

5. Zwrot gotówki nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki. Środki są zwracane na podany numer konta bankowego lub w przypadku płatności Przelewy24 transakcją zwrotną z konta Przelewy24.

Pamiętaj! Produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania i na zwrot masz 14 dni od momentu otrzymania paczki.



WYMIANA

Jeśli rozmiar lub kolor produktu OPRI okazał się nietrafiony, możesz dokonać wymiany przysługującej do każdego zamówienia.

Aby dokonać wymiany towaru:

1. Złóż nowe zamówienie wybierając formę płatności przelew tradycyjny, ale go NIE opłacaj, lecz dodaj komentarz: WYMIANA.

2. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu/wymiany i dołącz paragon/fakturę VAT

Formularz tutaj

3. Zapakuj wymieniany towar wraz z formularzem i prześlij na adres:

ul. Kwarty 16B, 02-991 Warszawa

4. Poczekaj na przesyłkę. Kiedy do Ciebie dotrze, przymierz nowy produkt i ciesz się cudowną stylizacją ;-)

Pamiętaj! Produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania i na wymianę masz 14 dni od momentu otrzymania paczki.


REKLAMACJA


OPRI dba o najwyższą jakość oferowanych produktów. 

Jeżeli jednak zamówiony przez Ciebie towar posiada wady, możesz zgłosić go do reklamacji.

Aby zgłosić reklamację, skontaktuj się z nami:

opri@opri.pl

Zapakuj reklamowany towar wraz z formularzem reklamacyjnym 

Formularz tutaj i odeślij na adres:

ul. Kwarty 16B, 02-991 Warszawa





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.